Absolwentka OSB im. R. Turczynowicza w Warszawie oraz studiów II stopnia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Laureatka konkursów tanecznych oraz choreograficznych, m.in. XV Ogólnopolskiego Konkursu Baletowego w Gdańsku im. W. Wiesiołłowskiego, Konkursu ZAiKS-u za koncept choreograficzny baletu dla dzieci (2017), Konkursu Premio Roma Danza w Rzymie (2018), Konkursu Perły Tańca 2019 za Karnawał zwierząt w kategorii najlepszy polski spektakl taneczny, Festiwalu TALIA za ruch sceniczny do spektaklu Księżniczka na opak wywrócona w reż. Marcina Hycnara.
Od 2009 roku tancerka Polskiego Baletu Narodowego, gdzie tańczyła takie role, jak: Duet Alabama Song w Kurcie Weillu oraz Gavotte w In Light and Shadow Pastora, Lalka w Dziadku do Orzechów Glegolskiego, Pas de trois w Jeziorze łabędzim Mukhamedova, solo w tańcu chińskim w Dziadku do Orzechów i Królu Myszy van Schayka i Eaglinga, solo w Karnawale w Romeo i Julii Wesołowskiego, Czerwony Kapturek w Śpiącej królewnie Grigorowicza wg Petipy, jedna z Trzech małych czerwonych w Święcie wiosny Niżyńskiego (rekonstrukcja: Millicent Hodson) oraz w Willhelmie Tellu chor. A. Hosseinpour.
Jako choreografka zadebiutowała w 2010 roku na scenie Teatru Wielkiego - Opery Narodowej pracą W malinowym chruśniaku podczas warsztatów choreograficznych Kreacje 2.
Od tamtej pory co roku prezentuje swoje miniatury choreograficzne:
- Temat strachu(2011),
- LAB V (2012),
- COLLARS (2013),
- Arctic (2014),
- MUV (2016),
- NoX (2018),
- 3 kęsy (2019).
Autorka spektakli:
- Bajki ci opowiem… dla Baletu Opery na Zamku w Szczecinie (2013),
- Pupę dla Polskiego Baletu Narodowego (2015),
- Karnawał zwierząt dla Baletu Opery Wrocławskiej (2017),
- Mąż i żona (wieczór Fredriana) dla Polskiego Baletu Narodowego (2019).
Współpracowała także przy produkcji filmów, klipów muzycznych, musicali oraz spektakli dramatycznych oraz Gali Sylwestrowej w TW–ON (2015/2016/2017).
Od 2013 roku stale współpracuje z Działem Programów Edukacyjnych TW–ON, prowadząc warsztaty i tworząc spektakle. W projekcie Den Norske Opera and Ballet På Tå Hev dwukrotnie prowadziła warsztaty i tworzyła choreografie Moving to… (2014, Oslo, Warszawa) oraz In her hair (2016, Oslo, Trondheim). Współpracuje jako pedagog z Den Norske Balletskole, Trondheim Katedraleskole, Spin Off w Oslo oraz DansiT PRODA Sør-Trøndelag w Trondheim.